Poszukujemy ambitnego i elastycznego współpracownika do pomocy w zadaniach rekrutacyjnych w naszym biurze mieszczącym się na osiedlu Gumieńce w Szczecinie. Jeśli Twoją mocną stroną jest umiejętność pracy z ludźmi, potrafisz słuchać i rozumiesz różnorodność oraz potrzeby innych – ta praca jest dla Ciebie

Twoja przyszła praca

Robimy co w naszej mocy, aby nasi klienci byli zadowoleni z naszych usług rekrutacyjnych. W tym celu ściśle współpracujemy z naszymi kolegami z oddziałów w Dani, z którymi jesteśmy w stałym kontakcie. Każdego dnia praca nabiera tempa, pojawiają się nowe wyzwania, które sprawiają, że wykonujemy swoje obowiązki z uśmiechem na ustach.

Będziesz częścią niewielkiego, zgranego zespołu, a Twoim głównym zadaniem będzie przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych z potencjalnymi kandydatami. Nauczysz się tworzyć profile zawodowe, które przedstawiamy naszym obecnym, jak i potencjalnym klientom. Twoim obowiązkiem będzie również odpowiednia selekcja pracowników na podstawie stawianych kandydatom wymagań.

Nasz czas pracy jest elastyczny – pracujemy w godzinach od 8:00 do 17:00. Nie mamy co do tego sztywnych reguł.

Preferujemy osoby z doświadczeniem na podobnym stanowisku, jednak jeśli czujesz, że rekrutacja jest dla Ciebie, ale nie miałeś/aś wcześniej szansy tego sprawdzić – zgłoś się do nas, może to właśnie Ciebie szukamy?

Nasz przyszły współpracownik – czyli Ty!

Co jest dla nas ważne?

  • Jesteś otwartą osobą, czujesz się dobrze w pracy z ludźmi i nie boisz się wyzwań,
  • stawianie sobie nowych celów i osiąganie ich sprawia Ci satysfakcję,
  • czujesz się pewnie w środowisku MS Office (nie tylko w CV!) i nie masz problemu z używaniem różnego rodzaju aplikacji czy programów,
  • dbanie o dobrą atmosferę w miejscu pracy jest dla Ciebie ważne,
  • lubisz różnorodność i zmiany w wykonywanych zadaniach,
  • potrafisz zarządzać swoim czasem,
  • posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. średniozaawansowanym – jesteś w stanie prowadzić swobodną konwersację (inne języki obce również mile widziane!)

PlusJob Poland Sp. z o.o.

Specjalizujemy się w poszukiwaniu i selekcjonowaniu odpowiednich kandydatów do pracy w wielu branżach. Działając od 2014 r., staliśmy się ekspertami w dziedzinie dopasowywania kandydatów niższego, średniego oraz wyższego szczebla do wymagań naszych klientów z całej Europy (szczególnie z Niemiec i Skandynawii). Udaje nam się to przy wsparciu naszego duńskiego oddziału – Profil Match ApS.

Naszą specjalnością jest rekrutacja w branżach mechanicznej, budowlanej i stoczniowej, jednak zajmujemy się również poszukiwaniem pracowników w wielu innych sektorach. Zajmujemy się dostarczaniem naszym klientom zarówno pracowników tymczasowych, jak i pomocą osobom, którym zależy na stałym zatrudnieniu.

Jesteśmy zgranym zespołem zaangażowanym w sprawy współpracowników oraz kandydatów. Robimy co w naszej mocy, by pomóc naszym klientom oraz zapewnić naszym kandydatom atrakcyjne warunki pracy.

Chciałbyś nas poznać?

Jeśli szukasz pracy w ciekawym środowisku i czujesz, że nasza oferta jest dla Ciebie – nie czekaj i prześlij nam swoje CV!

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

    Agencja pracy PlusJob Poland Sp. z o.o. (nr w rejestrze 11310), będąca częścią duńskiej firmy Profil Match z główną siedzibą w Danii, zapewnia pracę na terenie państw północnej i zachodniej Europy. Wykorzystujemy wszystkie nieszablonowe sposoby rekrutacji, aby połączyć wiodące firmy z idealnymi kandydatami.